Regulamin AnimalRoom

  • Nie używamy środków uspokajających - uspokajamy dobrym słowem oraz przyjemną muzyką.
  • W calu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania salonu AnimalRoom prosimy o przybycie na wizytę w umówionym terminie, spóźnienia lub niepojawienie się w umówionym terminie skutkuje dezorganizacją pracy salonu, prosimy informować nas o spóźnieniach większych niż 15 minut. W przypadku zmiany planów prosimy o informowanie nas dzień wcześniej, w nagłych przypadkach prosimy o jakikolwiek kontakt.
  • Używamy profesjonalnych kosmetyków do pielęgnacji zwierząt. W przypadku zwierząt z alergią lub chorobami skóry- właściciel/opiekun zwierzęcia jest zobowiązany do poinformowania groomera o istniejącej sytuacji i ewentualnego dostarczenia odpowiedniego kosmetyku, wydanego/zalecanego przez weterynarza.
  • Właściciele psów agresywnych zobowiązani są do poinformowania o ewentualnej możliwości ugryzienia i zabezpieczenia psa kagańcem lub kołnierzem medycznym.
  • Psy zaniedbane, z kołtunami, niewspółpracujące - w związku z trudnościami w pielęgnacji + wydłużającym się czasem pracy są liczone za wyższą stawkę. W trudnych przypadkach doliczamy +50 zł do ceny wizyty lub liczymy ją w stawce godzinowej 100 zł/h.
  • Dla ułatwienia oraz skrócenia czasu pracy groomera poleca się, aby właściciel (szczególnie psów!) nie był obok pupila w czasie pielęgnacji. Pies, przy którym jest opiekun- rozprasza się i częściej szuka kontaktu ze swoim człowiekiem, co dodatkowo utrudnia i wydłuża czas zabiegów pielęgnacyjnych oraz stanowi zagrożenie dla samego zwierzęcia. W przypadku gdy właściciel chce być obok, do normalnej ceny doliczamy +50 zł jak w przypadku psów niewspółpracujących. W sytuacji kiedy groomer uzna obecność właściciela za zasadną (np. przy pupilach starszych i/lub chorych, lub lękliwych) opłata nie jest doliczana.
  • Groomer wykonujący usługę, nie bierze odpowiedzialności za pogorszenie stanu zdrowia wcześniej chorych zwierząt, w szczególności gdy właściciel zatai takie informacje.
  • Usługi pielęgnacyjne takie jak strzyżenie, wyczesywanie, trymowanie, wykonujemy na czystych psach. Jakość pielęgnacji wykonanej na czystym psie jest zdecydowanie lepsza, dlatego zalecamy pełen pakiet pielęgnacji który zawiera usługę kąpieli. W przypadku wizyty bez kąpieli właściciel jest zobowiązany umyć psa (koniecznie w odpowiednim, przeznaczonym dla pupila szamponie) w dniu wizyty, przed jej rozpoczęciem. W przypadku niedopełnienia zobowiązania, do wizyty doliczamy +30 zł, ponieważ brudna sierść oprócz mniej efektywnej pielęgnacji, przyspiesza zużycie narzędzi groomerskich.
  • Skołtunione psy, koty, etc., mogą mieć podrażnioną skórę, która nie oddychając (przez bliskość kołtuna), rozmięka i staje się bardziej wrażliwa. Dlatego odpowiedzialność za ewentualnie powstałe podrażnienia, zadrapania czy drobne zacięcia leży po stronie właściciela pupila, który nie zapobiegł powstawaniu kołtunów.
  • W przypadku psów wyczesywanych, gdy groomer zauważy nieadekwatnie do sytuacji zaczerwienioną skórę, właściciel powinien udać się do weterynarza w celu konsultacji i wykonania przynajmniej podstawowych badań krwi, ponieważ powstałe wybroczyny, czy zaczerwienienie skóry może być kwestią zaburzeń zdrowotnych i nie jest w takiej sytuacji winą groomera.


RODO – zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych informujemy, że państwa dane osobowe są u Nas bezpieczne, nie są nigdzie rozpowszechniane i są używane jedynie w celach stworzenia wewnętrznej bazy danych, lepszej identyfikacji klientów oraz do kontaktu z państwem w celach np. odbioru pupila.

POZOSTAWIAJĄC PUPILA POD NASZĄ OPIEKĄ KLIENT AKCEPTUJE WSZYSTKIE WARUNKI REGULAMINU!