Utrudnienia na drogach! W związku z budową Metra, poszerzeniem ul.Lazurowej oraz remontami torowiska i sieci ciepłowniczej w godzinach szczytu mogą pojawić się korki na drogach. Zachęcamy do monitorowania na bieżąco aktualnej sytuacji w nawigacji.

Regulamin AnimalRoom

Ostatnia aktualizacja: 2023-09-05
  • Nie używamy środków uspokajających - uspokajamy dobrym słowem oraz przyjemną muzyką.
  • W celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania salonu AnimalRoom prosimy o przybycie na wizytę w umówionym terminie, spóźnienia lub niepojawienie się w umówionym terminie skutkuje dezorganizacją pracy salonu, prosimy informować nas o spóźnieniach większych niż 15 minut. W przypadku zmiany planów prosimy o informowanie nas dzień wcześniej, w nagłych przypadkach prosimy o jakikolwiek kontakt.
  • W przypadku braku obecności bez żadnego kontaktu ze strony klienta lub bez wcześniejszego odwołania/przełożenia wizyty, kolejna wizyta może być liczona 50% więcej.
  • Używamy profesjonalnych kosmetyków do pielęgnacji zwierząt. W przypadku zwierząt z alergią lub chorobami skóry- właściciel/opiekun zwierzęcia jest zobowiązany do poinformowania groomera o istniejącej sytuacji i ewentualnego dostarczenia odpowiedniego kosmetyku, wydanego/zalecanego przez weterynarza.
  • Właściciele psów agresywnych zobowiązani są do poinformowania o ewentualnej możliwości ugryzienia i zabezpieczenia psa kagańcem lub kołnierzem medycznym.
  • Właściciele zwierząt są zobowiązani do poinformowania o stanie sierści zostawianego pupila. Zatajenie informacji o dużej ilości kołutnów będzie skutkowało liczenie wizyty w wyższej stawce. Psy zaniedbane, z kołtunami, niewspółpracujące - w związku z trudnościami w pielęgnacji + wydłużającym się czasem pracy są liczone za wyższą stawkę. W trudnych przypadkach doliczamy +50 zł do ceny wizyty lub liczymy ją w stawce godzinowej 110 zł/h.
  • Dla ułatwienia oraz skrócenia czasu pracy groomera poleca się, aby właściciel (szczególnie psów!) nie był obok pupila w czasie pielęgnacji. Pies, przy którym jest opiekun- rozprasza się i częściej szuka kontaktu ze swoim człowiekiem, co dodatkowo utrudnia i wydłuża czas zabiegów pielęgnacyjnych oraz stanowi zagrożenie dla samego zwierzęcia. W przypadku gdy właściciel chce być obok, do normalnej ceny doliczamy +50 zł jak w przypadku psów niewspółpracujących. W sytuacji kiedy groomer uzna obecność właściciela za zasadną (np. przy pupilach starszych i/lub chorych, lub lękliwych) opłata nie jest doliczana.
  • Groomer wykonujący usługę, nie bierze odpowiedzialności za pogorszenie stanu zdrowia wcześniej chorych zwierząt, w szczególności gdy właściciel zatai takie informacje.
  • Usługi pielęgnacyjne takie jak strzyżenie, wyczesywanie, trymowanie, wykonujemy na czystych psach. Jakość pielęgnacji wykonanej na czystym psie jest zdecydowanie lepsza, dlatego zalecamy pełen pakiet pielęgnacji który zawiera usługę kąpieli.
  • Skołtunione psy, koty, etc., mogą mieć podrażnioną skórę, która nie oddychając (przez bliskość kołtuna), rozmięka i staje się bardziej wrażliwa. Dlatego odpowiedzialność za ewentualnie powstałe podrażnienia, zadrapania czy drobne zacięcia leży po stronie właściciela pupila, który nie zapobiegł powstawaniu kołtunów.
  • W przypadku psów wyczesywanych, gdy groomer zauważy nieadekwatnie do sytuacji zaczerwienioną skórę, właściciel powinien udać się do weterynarza w celu konsultacji i wykonania przynajmniej podstawowych badań krwi, ponieważ powstałe wybroczyny, czy zaczerwienienie skóry może być kwestią zaburzeń zdrowotnych i nie jest w takiej sytuacji winą groomera.
  • Zapisując do nas swojego pupila oświadczasz że zapoznałeś się i akceptujesz niniejszy regulamin.


RODO – zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych informujemy, że państwa dane osobowe są u Nas bezpieczne, nie są nigdzie rozpowszechniane i są używane jedynie w celach stworzenia wewnętrznej bazy danych, lepszej identyfikacji klientów oraz do kontaktu z państwem w celach np. odbioru pupila.

POZOSTAWIAJĄC PUPILA POD NASZĄ OPIEKĄ KLIENT AKCEPTUJE WSZYSTKIE WARUNKI REGULAMINU!